مرجع تخصصی عطر و ادکلن ایران

ساخت وبلاگ

اگر به دنبال عطری هستید که با همسرتان همزمان استفاده کنید Black Afgano گزینه بسیار مناسبی میباشد.

عطر ادکلن ناسوماتو بلک افغان Nasomatto Black Afgano 

عطری محبوب و پرطرفدار است که توسط عطر ساز معروف به نام الساندرو گوالتیری طراحی و فرمولاسیون شده است.

طراحی زیبای شیشه و درب معکعبی و چوبی بزرگ این ادکلن را جذاب تر ساخته است.

عطر ادکلن ناسوماتو بلک افغان Nasomatto Black Afgano در حجم های ۳۰ میلی لیتر و ۱۰۰ میلی لیتر تولید شده وماندگاری و پخش بوی عجیبی از خود بر جای میگذارد.نکته جالب توجه این است که اگر بار اول است که از این ادکلن استفاده میکنید باید بگوییم که با اولین استشمام آن یا عاشق آن میشوید یا به شدت از آن بیزار خواهید شد.دلیل اصلی هم در نت های بکار رفته در آن است.

 

Nasomatto Black Afgano

 

زمانیکه شما این عطر ادکلن ناسوماتو بلک افغان Nasomatto Black Afgano را روی پوست تان اسپری میکنید متوجه نت های سبز و شاهدانه میشوید.این نت شما را به رویای شیرین وعمیقی فرو برده و بسیار لذت بخش است.درادامه نت های به اصطلاح اسموکی مانند قهوه تلخ و برگ توتون به سراغتان خواهند آمد که بدلیل وجود قهوه تلخی که در آن به کاررفته است حس آرامش خاصی وجودتان را فرا میگیرد.درنهایت پس از مدت زیادی نت های پایانی که از عود و بخور تشکیل شده اند با ایجاد آرامش و حس امنیت در درونتان بدرقه تان خواهند کرد.

 

معرفی نت های  Black Afgano :

نت آغازی : گیاه شاهدانه_نت های سبز

نت میانی : قهوه_توتون_نت های چوبی

نت پایانی : عود_بخور

 

لینک های مرتبط :

عطر ناساماتو بلک افغانو

بلک افغان اصلی

خرید بلک افغان اصل

قیمت ادکلن بلک افغان

بلک افغان

Black Afgano

 

شما میتوانید عطر ناسوماتو بلک افغان Nasomatto Black Afgano اورجینال را با خیال راحت از فروشگاه اینترنتی عطر شایان خریداری کنید.

مرجع تخصصی عطر و ادکلن ایران...
ما را در سایت مرجع تخصصی عطر و ادکلن ایران دنبال می کنید

برچسب : ادکلن بلک افغان,عطر بلک افغان, نویسنده : شایان atrshayan بازدید : 254 تاريخ : 8 آذر 1398 ساعت: 17:36

عطر ادکلن جگوار کلاسیک بلک Jaguar classic black

 عطری است مردانه و خاص که در سال ۲۰۰۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.این ادکلن محبوب ساخت کشور انگلستان بوده که با رایحه ملایم و تلخ خود نظر هر مردی را به خود جلب کرده است.عطر ادکلن جگوار کلاسیک بلک Jaguar classic black عطری است خنک و تلخ.

 

Jaguar classic black

عطر ادکلن جگوار کلاسیک بلک Jaguar classic black توسط عطرساز محبوب Dominique Preyssas با حجم ۱۰۰ میلی لیتر طراحی و فرمولاسیون شده است.بطری این عطر کاملا مشکی بوده و لوگوی جگوار به همراه نام تجاری اش بر روی بدنه ادکلن به زیبایی جلوه میکند.

جالب است بدانید این برند درسال ۱۹۲۲ در لندن تاسیس شد و در کشور انگلستان از محبوبیت بالایی برخوردار است که شاید یکی از دلایل آن حمایت خانواده سلطنتی از این برند باشد.نام کلاسیک از طراحی ساده و کلاسیک آن بهره گرفته شده است.

باتوجه به قیمت نه چندان بالای آن میتوانید این ادوتویلت را به پدر همسر و یا دوستانی که دوستشان دارید هدیه دهید.

با اولین اسپری از این عطر بر روی لباس تان نت های میوه ای سیب سبز و پرتقال را تجربه خواهید کرد و پس از گذشت مدتی نت های کلاسیک و میانی به استقبال تان خواهند آمد که رایحه ای دلپذیر را به شما هدیه میدهند.این نت ها شامل نت های دریایی برگ چای گل شمعدانی و..است.در آخر هم توسز نت های خس خس دانه تونکا و مشک سفید بدرقه خواهید شد.

 

 

معرفی نت های Jaguar classic black :

نت آغازی : سیب سبز-پرتقال تلخ-نارنج 

نت میانی : نت های دریایی-هل-برگ چای-جوز-گل شمعدانی

نت پایانی : دانه ی تونکا-مشک سفید-خس خس-خزه درخت بلوط-گیاه ویرجینیا

 

لینک های مرتبط :

عطر جگوار کلاسیک بلک

ادکلن Jaguar classic black

عطر Jaguar classic black

خرید عطر Jaguar classic black

قیمت ادکلن Jaguar classic black

ادکلن جگوار کلاسیک مشکی

عطر جگوار کلاسیک مشکی

مرجع تخصصی عطر و ادکلن ایران...
ما را در سایت مرجع تخصصی عطر و ادکلن ایران دنبال می کنید

برچسب : ادکلن جگوار,جگوار کلاسیک بلک, نویسنده : شایان atrshayan بازدید : 233 تاريخ : جمعه 24 آبان 1398 ساعت: 17:38

روان‌شناسی علمی است که با استفاده از روش علمی به پژوهش و مطالعهٔ روان (ذهن)، فرایند ذهنی و رفتار در موجودات زنده می‌پردازد.[۱] به عبارت دیگر، روان‌شناسی به مباحث رفتار و فرایندهای روانی می‌پردازد. منظور از «رفتار»، کلیهٔ حرکات، اعمال و رفتار قابل مشاهدهٔ مستقیم و غیرمستقیم است؛ و منظور از «فرایندهای روانی»، مباحثی همانند احساس، ادراک، اندیشه (تفکر)، هوش، شخصیت، هیجان و انگیزش، حافظه و… است.[۲]

آغاز پژوهش‌های روان‌شناختی به‌شکل علمی و آکادمیک، به اواخر قرن هفدهم و اوایل قرن هجدهم بازمی‌گردد؛ می‌توان گفت اکتشافات و تحقیقات قابل توجه در روان‌شناسی، تنها از حدود ۱۵۰ سال پیش شروع شده‌است، و این درحالی است که علوم تجربی دیگر از تاریخچه‌ای بلندتر و پربارتر برخوردارند. البته مباحث مربوط به ذهن و روان قرن‌هاست که ذهن متفکران را به خود مشغول کرده و آثار مکتوب آن از دانشمندان یونان باستان و متفکرانی چون سقراط، افلاطون و ارسطو نیز در دست است، اما این شاخه از علم تا پیش از روان‌شناسی جدید، به‌صورت مدون و آکادمیک مورد مطالعه قرار نگرفته بود.

 

برای ادامه کلیک کنید...

مرجع تخصصی عطر و ادکلن ایران...
ما را در سایت مرجع تخصصی عطر و ادکلن ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان atrshayan بازدید : 245 تاريخ : 10 آبان 1398 ساعت: 19:5

عبارت فضا-زمان به عنوان یک مفهوم عمومی فراتر از رویدادهای فضا-زمان در ۱+۳ بُعد معمولی در نظر گرفته می‌شود، فضا-زمان واقعاً ترکیبی از مکان و زمان است اما برخی دیگر پیشنهاد کرده‌اند که بُعدهای جدیدی که بعدها اضافه می‌شود هم در مجموعهٔ تئوری فضا-زمان قرار گیرد (نظریه‌های دیگری وجود دارند که توانسته‌اند بُعدهای جدیدی را اضافه کنند که این بُعدها دیگر شامل مکان و زمان نمی‌شوند)؛ اینکه واقعاً چند بُعد برای توصیف جهان لازم است سؤالی است که هنوز پاسخ قطعی برای آن پیدا نشده‌است. تئوری‌هایی مانند تئوری ریسمان پیش‌بینی می‌کند که ۱۰ تا ۲۶ بُعد جدید را بتوان اضافه کرد یا تئوری-م داشتن ۱۱ بُعد شامل ۱۰ بُعد مکانی و ۱ بُعد زمانی را ممکن می‌داند؛ باید به این نکته توجه داشت که: داشتن بیش از چهار بعد فقط در اندازه‌های زیر اتمی تفاوت ایجاد می‌کند.

 

برای ادامه اینجا کلیک کنید...

مرجع تخصصی عطر و ادکلن ایران...
ما را در سایت مرجع تخصصی عطر و ادکلن ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شایان atrshayan بازدید : 238 تاريخ : جمعه 26 مهر 1398 ساعت: 19:05